Nieuw: kleding uit de sale :)

Het is sale en dat is fijn! Ik heb momenteel niet zoveel te besteden, maar ik zocht nog een extra zwarte trui, een simpele die je overal mee kan combineren, en een nieuwe spijkerbroek. Deze heb ik vandaag allebei heel goedkoop kunnen scoren. Tevens kwam ik terecht bij de outlet-shop van Steps (in Hoog Catherijne) en dat is momenteel écht een aanrader! Ze hebben heel veel items heel erg afgeprijsd, bijvoorbeeld twee items samen voor €10 of zelfs twee stuks voor €5! Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen!
Ik ging eerst lunchen met mijn ouders (bij V&D, altijd fijn) en daarna gingen we dus nog even winkelen. Dat was gezellig én ik ben voor weinig geld heel goed geslaagd! Ik laat jullie vandaag zien wat ik heb gekocht (: (met dank aan Johan voor de foto’s!)

P1060934
Zwarte trui – Miss Etam (ideaal voor zulke basic items) – €9,99

P1060936
Jeans – WE – van €59,95 voor €15,- (!)
Grappig aan deze jeans zijn de details vind ik.
Ik vond ‘m eigenlijk niet zo leuk, totdat ik ‘m aangepast had. Hij staat heel tof.

P1060937

Detail

P1060946
Detail

 

P1060948
Detail

Daarnaast kocht ik voor €5 deze twee schattige rokjes…
Normaal kosten ze €10 per stuk, leuke aankoop dus!
(die nog leuker staan dan dat ze eruit zien, hihi)

P1060949
Steps – Rokje met kantrandje – €2,50

P1060955
Detail

P1060958
Steps – Bruin rokje met plooitjes – €2,50

P1060959
Detail

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe items! Misschien wijk ik zelfs van mijn ‘blogprincipes’ (voor zover ik die heb) af en maak ik binnenkort (of wacht, ‘laat ik maken’ denk ik, haha) wel een heuse outfit-post (wat ik nog nooit gedaan heb). Leuk? (:

 

4 gedachtes over “Nieuw: kleding uit de sale :)

Geef een reactie

