Fijn.

Het was vandaag, ondanks het weer en ondanks 80 kilo post, een fijne dag.
Oké, ik vond de wekker vanochtend niet fijn.
Oké, ik vond het weer ook niet fijn. Het waaide hard en het regende en ik moest post bezorgen.
Oké, ik vond de post ook niet fijn. Er waren allemaal zware dingen bij – qua aantallen viel het reuze mee, maar 224 stuks (da’s minder dan gemiddeld) – maar er waren allerlei catalogussen (catalogi blijft lelijk, dus zeg ik lekker catalogussen), bijvoorbeeld van Landal Greenparks met vakanties voor 2014 (leuk om te krijgen, niet leuk om te brengen) en van postorderbedrijven als Klingel en Heine (leuk om te krijgen – denk ik – niet leuk om te brengen – weet ik).

Gelukkig was ik vroeg begonnen – om 7 uur ging mijn wekker en om half 8 nog een keer, toen ben ik er echt uitgegaan en om 8 uur was ik onderweg naar Heinenoord – dus was ik om 10 uur alweer klaar. Even opgefrist, wat gegeten en gedronken en toen ben ik de deur weer uitgegaan. Met het ov ben ik naar Amersfoort gegaan, waar ik van half 1 tot kwart over 5 heb genoten van het gezelschap van een goede vriendin van mij. Het was gezellig, het was fijn en we hebben goede gesprekken gehad. Het is altijd een feestje met haar!

En omdat ik nu een fijne bureaublad-achtergrond-foto heb (ja, dat is een woord) en ik daar iedere keer weer een glimlach van krijg (nee, het is eindelijk geen Griekenland-collage meer, hoewel die nog steeds fijn is) als ik ‘m zie, ga ik die ook nog even met jullie delen. Voor wat liefde en fijne verhalen op een druilerige dag van vandaag! Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, maak er wat moois van!

SAM_4453

 

❤ ❤ ❤

 

2 gedachtes over “Fijn.

Geef een reactie

