Zonnige vrijdag

Ik liet jullie vorige week foto’s zien die ik maakte in Heinenoord terwijl ik post bezorgde (deze foto’s vind je hier). Het was toen heel erg mistig. Vandaag had ik weer de camera meegenomen (helaas liet ik ‘m op een gegeven moment in de auto liggen en toen liepen de schaapjes onderaan de dijk, deze heb ik dus niet vast kunnen leggen) en heb ik twee foto’s gemaakt. Het was prachtig weer, prima begin van mijn vakantie dus! (:

SAM_6090

SAM_6091

 

Fijn(e) weekend/vakantie (alvast)! (:

 

4 gedachtes over “Zonnige vrijdag

Geef een reactie

