Vakantie!

Oké. Komt ‘ie.
Voor iedereen die nog geen vakantie heeft: je bent vanaf nu gewaarschuwd. Ik raad je aan om niet verder te lezen, want er komt nu blijheid omdat ik vakantie heb. Dus.

WOEHOE! VAKANTIE! 😀
(lees: heel veel uitroeptekens en blijheid!)

!!!!!!! 
(ik geef ze er maar even bij)

Dat betekent… 
– Vrijheid. Belangrijkste, sowieso. Genieten van mijn rust, mijn hoofd leegmaken, even niet aan mijn studie denken en doen wat ik leuk vind. (oh ja, ik moet wel een boek lezen – maar dat vind ik tot nu toe een leuke en bovendien de laatste voor mijn tutorial – en mijn stage voorbereiden, maar dat vind ik leuk dus dat komt goed)

– Feestdagen!
Eerste Kerstdag eten we bij mijn schoonouders (’s middags en ’s avonds), Tweede Kerstdag moet Johan werken, maar daarna gaan we gezellig kokkerellen en eten met mijn zwager. Met Oud & Nieuw zijn we bij mijn ouders, gezellig! Maar eerst… vieren mijn ouders dit weekend hun trouwdag en dus zijn we dit weekend ook in Hierden. We gaan met z’n zessen (mijn ouders, mijn broer en schoonzus, mijn vriend en ik) gezellig eten. Zin in! Ik hou van gezelligheid met de feestdagen en ik vind de sfeer altijd zo fijn dan! (:

SAM_6056

 

– Ik heb weer wat meer tijd om wat vrienden op te zoeken. Zo ga ik eindelijk mijn sjaal ophalen die een kennis van de camping (evangelisatie/recreatiewerk wat ik in de zomer altijd doe) voor mij heeft gemaakt – ik denk inmiddels alweer een maand geleden, oeps! Ik vind het altijd gezellig om bij hen koffie te drinken en met de kinderen te knuffelen en gezellig te doen. Verder ga ik ook een dagje naar Amersfoort om met een goede vriendin af te spreken, en hoop ik nog een bezoekje te brengen aan een andere vriendin.

– Bloggen! Ik ga weer proberen (zoals ik al een lange tijd doe en meestal lukt het) om iedere dag te bloggen. Ik heb nog wat dingetjes om over te bloggen (een ABC met weetjes en een tag waar ik even lekker in kan klagen) en ik ga misschien ook nog een jaaroverzichtje maken met een paar ‘best of’-blogs. Lijkt me ook wel leuk. Ideeën zijn altijd welkom trouwens, dus als je nog iets leuks weet om over te bloggen, laat dan gerust even een berichtje achter! Vind ik leuk!

– VRIJHEID! Had ik al vrijheid gezegd? Ja. Nou en. Ik hou ervan! Ik ga vast weer wat goede voornemens bedenken – waar ik me vervolgens niet aan ga houden waarschijnlijk – en ik wil wat boeken lezen. Ook wil ik de film Lincoln en een film over vogels (van de BBC) die we voor Sinterklaas hebben gekregen kijken en veel muziek luisteren (momenteel staat de cd Hier. Het beste van 20 jaar Blof op repeat, die kocht ik pas voor ongeveer €8 bij Hema). Koffie (of iets anders, jawel) drinken bij m’n buurman staat ook op het programma, want dat zijn altijd fijne bezoekjes. Verder ga ik veel tijd doorbrengen met Johan (proberen in ieder geval, want hij moet wel werken tussen de feestdagen door) en lekker veel slapen en relaxen. Oh en mijn kerstpakket van Sandd opsmikkelen! (oké, en post bezorgen gaat ook gewoon door)

Oké. Die twee weken zijn zó om, haha! Zoals altijd. Ik hoop wel echt even wat rust te vinden, even niet na te denken over mijn studie (op dat boek en m’n stage na) en fris weer aan het nieuwe jaar te kunnen beginnen. Alweer op de helft van mijn master, de tijd vliegt!

SAM_6074
Ik wil ook weer wat meer foto’s gaan maken, misschien trek ik er wel gewoon op uit met m’n camera (ehm.. waarschijnlijk met die van mijn vriend, die vind ik fijner haha) om wat leuke foto’s te maken hier en daar. Goede locaties wil ik nog even over nadenken overigens, maar er is genoeg natuur hier in de buurt en Rotterdam is ook ‘om de hoek.’

Voor de mensen die nog geen vakantie hebben en toch dit artikel hebben gelezen (dapper, ik heb respect voor je!): succes nog even met bikkelen en geniet extra van de vrijheid die je wél hebt deze dagen! Voor de andere mensen die net als ik wél (binnenkort) vakantie hebben: GENIETEN! Voor je het weer is het weer voorbij en mogen we weer…!

4 gedachtes over “Vakantie!

  1. Ik heb sinds elf uur vanmorgen vakantie! Vanmiddag vertrek ik voor een lekker weekendje weg met vriendlief 🙂 Dus ik vond het niet zo erg om te lezen hoor, haha! Het moet nog wel even doordringen dat ik echt vakantie heb nu…

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.