Bloggersboekje

Op verschillende blogs heb ik het zogenoemde ‘bloggersboekje’ al voorbij zien komen en het leek me leuk om deze in te vullen – voornamelijk voor de lezers die mij nog niet zo goed kennen trouwens. Het is vergelijkbaar met het vriendenboekje van vroeger – je weet wel, waarin je invulde dat je later ‘juf’ of ‘kapster’ wilde worden en waarin je een wens mocht invullen voor de ander: ‘ik hoop dat je later héél gelukkig mag worden en lang mag lefen’ – uiteraard met een ‘f’.

Naam: Leentje Gerritdina (Linda) van Looijengoed
(er werd een officiële naam verwacht, dus nu weet je meteen waar het adres van mijn blog én mijn emailadres vandaan komen)
Leeftijd: 21 jaar
Geboortedatum: 01-04-1992
Geboorteplaats: Harderwijk (in het ziekenhuis) 

SAM_3738
Deze foto is afgelopen mei gemaakt in Antwerpen

Broers/zussen: één broer, Gerard, hij is 26 jaar
Lengte: (ongeveer) 175 cm
Klas: Ik doe de master Middeleeuwen en Renaissance Studies aan de Universiteit Utrecht; dit duurt één jaar en er is dus niet echt sprake van een ‘klas’
Hobby’s: lezen, laptoppen, bloggen/blogs lezen, leuke dingen doen met vrienden/vriendinnen, bij Johan zijn
Favoriete schoolvak: Oké, ik vul deze maar even in zoals het op de middelbare school was, want ik heb nu wel twee vakken, maar daarvan is er eentje steeds verplicht en ik vind ze allebei wel leuk, verschilt een beetje per onderwerp. Op de middelbare school vond ik gymnastiek altijd heel erg leuk, ik was (in de bovenbouw) dol op filosofie en biologie heb ik ook altijd wel leuk gevonden
Favoriete schrijver: Nicci French
Favoriete tv-programma: The Voice (of Holland & Kids), Flikken Maastricht, Tot op het Bot, Echte Penoze, Klokhuis (dat kijken we altijd als we aan het eten zijn)
Favoriete serie: Ik volg eigenlijk nauwelijks series, tenzij je de programma’s die ik hierboven noemde, meetelt. Ik vind Flikken Maastricht wel een serie, dat vind ik altijd heel leuk om te kijken
Favoriete film: (zomaar een greep uit mijn favorieten) Lincoln, The Shawshenk Redemption, Wit Licht, en de meeste animatiefilms van Disney (die ik gezien heb dan, haha)
Favoriet eten: pizza, stamppot boerenkool (of andijvie, jummie!), patat, pannenkoeken (nog net zo lekker standaard als vroeger dus!), nasi
Ik ben goed in: Schrijven (denk ik)
Ik heb een hekel aan: Mensen op stations die niet doorlopen en mensen die niet doorrijden in het verkeer, haha (en nog veel meer denk ik)
Droomberoep: parttime blogger (en daar wat mee verdienen), parttime docent Geschiedenis op een middelbare school en freelance columns en/of artikelen schrijven in een laagdrempelig historisch tijdschrift (bijvoorbeeld Quest Historie of Historia)
Wat zou je graag willen: momenteel staan trouwen, mijn masterdiploma halen en een leuke baan vinden, en genoeg geld sparen/verdienen om een reis te maken naar de Galapagos-eilanden (het is een reis van Djoser die we graag willen doen), hoog op mijn wensenlijstje!

Vind je dit bloggersboekje ook zo leuk? Neem ‘m dan gerust over! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat meer over mij te weten te komen!

5 gedachtes over “Bloggersboekje

  1. Wat leuk om te lezen! Dit is pas de eerste keer dat ik je blog bezoek, maar nu heb ik je meteen al een beetje leren kennen 🙂
    Ontzettend gaaf dat je naar de Galapagos-eilanden wil gaan! Ik hou écht van reizen, en dat lijkt mij ook een hele bijzondere bestemming 🙂

    1. Dat komt dan net goed uit dat ik vandaag dit artikel heb geplaatst, leuk! (:
      Het is een reis van Djoser naar de Galapagos-eilanden (althans, een aantal), een stukje van Ecuador en een stukje Peru (onder andere Macchu Picchu). Die reis lijkt me zó gaaf!

Geef een reactie

