Soms heb ik een hekel aan The Voice…

… en weet je waarom?

Omdat het Nederlands publiek bepaald wie er doorgaat.
Omdat ik 4 keer heb gestemd op Wudstik en hij alsnog níet doorgaat.
Omdat het publiek kiest voor Gerrie. Die goed kan zingen, weet ik, maar die me emotioneel helemaal niets doet. Ze is zo… standaard. Wudstik is echt zó bezig met emoties. Prachtig! Gelukkig komt dat album er wel, al moet Marco het ‘zelf betalen.’ Goed vooruitzicht! Ik ga het kopen.

Waarom The Voice nog meer stom is?
Al dat gezeur over stemmen.
Een battle van Julia en Cheyenne. Zij moeten allebei door. Jawel.
Hallo, ‘Empire State of Mind’, wauw. En Cheyenne is gewoon zó goed! Heerlijke stem! Heerlijke vibe, heerlijke sfeer! Kunnen zij niet allebei door en Gerrie naar huis?
Oké. En The Voice is stom omdat er zoveel gezeurd wordt in de ‘Red Room’, pff. Winston, ga lekker naar huis. MUZIEK willen we!

Oké. Luister naar dit en oordeel zelf: KLIK. Bam, kippenvel tot in mijn ziel. Dus. Ik ben fan. (:
En iedere keer zeg ik ‘hé ik heb helemaal geen zin om nog verder te kijken als die en die niet doorgaat’ en toch doe ik het omdat ik het toch wel leuk vind.

Zo. Dat moest even. (:

Geef een reactie

