Mist

Na een paar dagen blogstilte ben ik er weer! Ik heb nog een aantal ideeën voor leuke blogs, maar het is er van de week gewoon even niet van gekomen.
Vanochtend maakte ik tijdens het bezorgen van de post een paar mistige foto’s (inclusief bomen en schapen) die ik met jullie wil delen! (:

SAM_6073

 

SAM_6074

 

SAM_6075

 

SAM_6076

 

SAM_6077

 

SAM_6078

 

Fijn weekend! Hebben jullie nog plannen?

7 gedachtes over “Mist

  1. Prachtige foto’s zeg! Ik ga er zelf een lekker lui weekend van maken na 31 uur gewerkt te hebben deze week 😛 Lekker boekje erbij. Ohja en ik ga me wagen een de tweede Hobbit film dit weekend. Fijn weekend! (Zeau, en nu heb je eindelijk een reactie van mij op je blog :P)

Geef een reactie

