Christmas is here!

Sinterklaas is net weer het land uit en dus is het weer tijd voor kerstliedjes, een kerstboom, kerstlampjes en kerstversiering in ons huisje en in het portiek!
Aan de hand van foto’s laat ik jullie vandaag zien hoe ons huisje een beetje omgetoverd is tot een kersthuisje! Ik vind het geslaagd in ieder geval! (:

SAM_6034
Ik ben een pro-kerstboom-versierder!

SAM_6035   SAM_6036SAM_6039
Een aantal van onze kerstballen in close-up

SAM_6042
Heul belangrijk natuurlijk: de ‘kroon’ op ons werk!

SAM_6043
Onze kerstboom! En een kerstklok op het raam ja.

Johan ontdekte dat we nog meer lampjes hadden, dus hingen we ook lampjes op in huis…

SAM_6044

SAM_6047

We versierden ook het portiek, want dat vind ik altijd leuk! (:
SAM_6048

SAM_6051

SAM_6053
Lekker vrolijk toch?
Nu hopen dat de buren dat ook vinden… (:

SAM_6056
En zoals ieder jaar kerstklokjes aan de deur!

Ik wens jullie een fijn weekend! Wij gaan een weekendje naar Hierden. Mijn moeder is aanstaande maandag jarig, maar ze viert het dit weekend al. Gezellig! (:

6 gedachtes over “Christmas is here!

    1. Haha, een kerstdorp hebben wij niet. Het lijkt me wel tof, maar zo’n werk haha! Ik heb nog wel ergens bij m’n ouders een klein kerststalletje geloof ik met kinderpoppetjes zegmaar erin, best wel schattig :’)

Geef een reactie

