Ik maakte een adventskalender.

DSCN0332

Dat doel kan dus van mijn lijstje voor het Day Zero Project. Streep. Ik downloadde een bouwplaat (in zwart wit) – hé, zó creatief ben ik nou ook weer niet, dit vond ik al heel wat, haha – en knutselde 24 huisjes in elkaar, nadat ik ze gekleurd/versierd had. Toen kocht ik kleine cadeautjes – en wat grotere, en ik maakte ‘waardebonnen’ voor dates – en nu is het wachten tot het december is en Johan iedere dag een vakje open mag maken! Ik hoop dat hij het net zo leuk vindt als ik, haha! Hij maakte ook een adventskalender voor mij, dus jullie zien vast nog wel wat cadeautjes uit mijn kalender voorbij komen in december! Misschien maak ik aan het eind wel even een overzichtje. Voor nu even wat foto’s van de kalender die ik voor Johan in elkaar knutselde.

DSCN0538 DSCN0539 DSCN0540  DSCN0542 DSCN0543 DSCN0544

 

Dit is toch wel veel leuker dan een adventskalender kopen – dat heb ik vorig jaar gedaan en toen had ik iedere dag een chocolaatje in verschillende vormpjes, haha. 

Heb jij wel eens een adventskalender gemaakt/gekocht?

11 gedachtes over “Ik maakte een adventskalender.

  1. Ik had vroeger vaak van die chocolade-adventskalenders, maar dit jaar had ik een thee-adventskalender opgestuurd gekregen van een vriendin uit Duitsland! Elke dag een ander smaakje thee! Ik vond ze bijna allemaal lekker 🙂 Ze was naar de biowinkel daar gegaan en had een doos vol met kerstchocola zoals deze en deze (allemaal ZONDER dingen waar ik niet tegen kan!) en kerstthee enzo opgestuurd. Superleuk (^o^) Alleen is alles ondertussen alweer op 😛 Maar als ik een keer naar Duitsland ga, ga ik zeker zo’n winkel opzoeken waar je die producten kan kopen.

  2. Aah wat leuk! Ik vind huisjes als advent kalender zo leuk! Wat leuk dat je cadeautjes hebt afgewisseld met waardebonnen! Het lijkt mij wel lastig om kleine cadeautjes te vinden.. Maar ze zullen in ieder geval heel lief en schattig zijn! En wat leuk dat je Johan ook zover krijgt dat hij een adventskalender voor jou maakt! Knutselt hij ook iets in elkaar? Daar ben ik wel benieuwd naar! Veel plezier! X

    1. Dank je! Ik vond deze ook wel heel leuk 🙂
      Het was zó lastig om leuke kleine cadeautjes te vinden inderdaad, maar ik heb mijn best gedaan, haha. Het gaat een beetje om het gebaar denk ik.
      Hij was eerder aan het knutselen dan ik, haha! Hij is veel creatiever dan ik, hij heeft zijn adventskalender helemaal zelf bedacht en geknutseld, zo tof. Ik ben heel benieuwd wat voor cadeautjes hij heeft gekocht/gemaakt! Dankjewel! 🙂

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.