Day Zero Project | update juni (en begin juli).

Woeps… Het is alweer dik een week juli (als ik dit schrijf – 10 juli – als het online komt ben ik op de camping en is de maand nóg verder gevorderd) en ik heb nog geen update geschreven over het Day Zero Project! Ik moet ook écht eens kijken wat er nu in de spaarpot zit en het nog ontbrekende bedrag aanvullen, want ik blijf maar doelen volbrengen zonder geld in de spaarpot te doen! Dat kan natuurlijk niet! Oké, voor nu: de update van juni en het begin van juli!

SAM_7766

Behaalde doelen
Doel 6: masterdiploma Middeleeuwen en Renaissance Studies halen
Het is nog niet officieel, want alles is nog niet helemaal goed ingevoerd (het zal ook eens wél in één keer goed gaan…) en het gaat op hele kalendermaand, dus als het goed is wordt 31 juli mijn officiële afstudeerdatum, maar ik heb het voor elkaar: ik heb mijn masterdiploma! 😀 Nu hard werken aan doel 7 en 8: Trouwen en een leuke baan vinden. Maar eerst: vakantie! 🙂

Doel 15 (en 16): 20 keer bloggen over mooie quotes 
Het zit erop! Ik heb 20 weken lang iedere dinsdag een quote online gezet. Als dit artikel online komt is het nog geen woensdag, maar dan komt ook de laatste Bijbeltekst online (doel 16) en dus kan ik als ik weer thuis kom dit doel ook afstrepen! Ik vond het erg leuk om te doen en ook inspirerend, maar ik vind het ook wel weer leuk dat het weer tijd is voor iets anders!

Doel 34: Een stedentrip maken in Europa 
Ik ging de eerste drie dagen van juli met mijn moeder naar Antwerpen. Hier komen nog een aantal artikelen over online met verhalen en foto’s en tips en … van alles eigenlijk! Ik vond het een erg leuk tripje, het was leuk om er even drie daagjes tussenuit te zijn! Weer een doel behaald!

Doel 67: Een puzzel van ‘was gij’ helemaal in elkaar puzzelen 
Voor zijn verjaardag kreeg Johan een ‘was gij’-destiny puzzel en die puzzelden we samen helemaal in elkaar. Ik vind deze puzzels altijd erg lastig, dus ik was stiekem best een beetje trots haha! Ik schreef hier al een artikel over, dus de puzzel kun je hier zien!

Doel 76: Op een rommelmarkt staan 
Johan en ik hebben dit jaar samen geholpen bij de rommelmarkt in Hierden (op de zaterdag voor Pinksteren, 7 juni was dat dit jaar) en dat was heel erg leuk! We stonden bij de speelgoedkraam en hebben de hele dag meisjes- en jongensspeelgoed verkocht, hihi. Het was een leuke dag!

10420272_728704523837357_7335565218868908023_n

Doel 98: met mijn moeder een paar dagen op stap 
Ha, in één keer twee doelen volbracht: een stedentrip én met mijn moeder op stap! Drie dagen Antwerpen dus!

Wat ga ik deze maand nog doen en waar ben ik mee bezig?

  • Officieel afstuderen, hihi
  • Trouwen!
  • Een themaweek houden! Ik zou er iedere maand, zes maanden lang, eentje doen. Ik heb dat twee maanden gedaan en daarna niet meer, oeps… Terwijl ik het wel heel leuk vind! Ik ga dus gewoon verder waar ik ben gebleven!
  • Nog één keertje bloggen over een Bijbeltekst
  • Verder met het kleuren van kleurplaten, want dat vind ik leuk 🙂
  • Mijn album met concert- en toegangskaartjes e.d. bijwerken (Antwerpen-spulletjes!)
  • Mijn streepjestekening afmaken en daar een artikel over schrijven
  • Op huwelijksreis gaan
  • Verder met leuke mensen zien/spreken!
  • Een week lang geen televisie kijken (dat wordt op huwelijksreis, lijkt me wel tof)
  • Nagellak kopen/lenen en zelf mijn nagels lakken (bruiloft, het wordt gewoon transparante nagellak maar dat staat toch wat mooier dan niets, vind ik)
  • Vreemden complimentjes geven!
  • Minstens twee films per week kijken; ik heb er inmiddels zeven gezien (ik hou bij het doel ook bij welke films dat zijn), dus nog maar één te gaan! Ik kijk ze niet precies zoals het doel zegt (twee per week), maar ik wilde gewoon meer films kijken, dus het doel slaagt goed!
  • Zomaar cadeautjes kopen voor Johan. In Antwerpen kocht ik een paar kleine souvenirtjes voor Johan en dat was leuk. Nog twee ‘zomaar-cadeautjes’ te gaan! (en daarna hou ik er alsnog niet mee op hoor, want het is gewoon leuk)
  • Oh, en een fotoalbum maken! Die sloeg ik zomaar over, haha. Dat ga ik trouwens deze maand niet meer redden bedenk ik me net, want ik wil er eentje van de bruiloft en eentje van de vakantie – dat wordt dus in augustus!
  • Boeken lezen! Ik ben lekker op dreef en lees nog steeds een hoop boeken en ik vind het heel leuk, dus hier ga ik zeker mee door!

Zo, toch nog best veel gedaan! Tijd voor een tussenstand:
– Behaalde doelen: 30
– Doelen waar aan gewerkt wordt: 17
– Nog niet behaalde doelen: 53
– Gemiste doelen tijdens het tellen: (haha, geen idee welke)
– Geld dat nog in de spaarpot moet (oeps…): €21 

Ik blijf het project erg leuk vinden, ik vind het ook leuk om zo nu en dan eens te kijken wat ik onbewust allemaal al gedaan heb! Het maakt me bewuster van allerlei leuke dingen die ik nog een keer wil doen, maar waar ik nooit ‘aan toe kwam’ (lees: waar ik nooit tijd voor vrijmaakte terwijl ik vaak best wel tijd heb). Erg leuk om dat op deze manier te doen! 🙂

 

Een gedachte over “Day Zero Project | update juni (en begin juli).

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.